Névjegyek, levélpapírok, mappák

Amikor céges arculatról beszélünk, egy-egy márka karakteres színei, logója és logózott kiegészítői jelennek meg lelki szemeink előtt.
Ezek az irodai kiegészítők még ma, a digitális világ kellős közepén is (egy látványos, akár extravagáns névjegy, egy igényes levélpapír vagy boríték) sokat tehetnek cégünk pozitív megítéléséért.

Milyen arculati elemek a legnépszerűbbek?

A fő arculati elemek a logó és a cég meghatározott színei, betűtípusai, melyek aztán megjelenhetnek számos print anyagon, például:

A megoldási lehetőségeknek csak a képzelet és a pénztárca szabhat határt!

Ügyfeleink számtalan nyomdai eljárás, anyag, illetve dekorációs megoldás közül válogathatnak!

Névjegyek esetében két standard méret (90×50 és 85×55 mm) a legelterjedtebb, de az egyedi méretekre, formákra, stancolt megoldásokra sem mondunk nemet.
Lehetőség van 1-2 oldalas, vagy akár több oldalas, hajtott, szendvics (több rétegből kasírozott) névjegykártya készítésére is, ofszet-, digitális-, szitanyomásos technikával, vagy akár ezek tetszőleges kombinációjára (természetesen a technológiák adta kereteken belül).

Dekoráció és tartósság

Az alapanyag lehet ofszet papír, műnyomó, kreatívpapír, karton vagy akár műanyag is. A tervezett darabszám és igények ismeretében szakértő kollégáink készséggel segítenek a megfelelő alapanyag kiválasztásában.

A nyomtatásnál 4 szín color, vagy egyedi Pantone színek használatára egyaránt van lehetőség.

A különböző felületkezelési eljárások nem csak különlegesebbé, elegánsabbá tehetik az elkészült print anyagokat, hanem meg is óvják a nedvességtől, sérülésektől.
Többek között választhat